Įtraukite šiuos dalykus į savo 2019-ųjų metų darbų sąrašą ir stebėkite, kaip jų atlikimas keičia fizinę ir dvasinę sveikatą į geresnę pusę.

 Valgykite produktus, kuriuose yra aukštas pranos lygis. Mūsų nuotaika priklauso nuo to, ką mes valgome. Įsitikinkite, kad jūsų maiste yra pakankamai gyvybinės energijos ir griebkite ekologiškus vaisius ir daržoves, šviežius pieno produktus, pamirkytas sėklas ir riešutus.

 Pašalinkite stresą. Aukštas streso lygis — daugelio susirgimų priežastis. Kad minimalizuoti ar visai išgyvendinti jį iš savo gyvenimo, įsiveskite taisyklę pradėti ir užbaigti dieną meditacine praktika. Meditacija — jau ir moksliškai įrodytas būdas kovoje su stresu ir jo pasekmėmis.

 Išsivalykite energetinius kanalus. Jei kvėpavimo praktikų metu jums sukasi galva – tai tikras požymis, kad jūsų mentaliniai kanalai blokuojami amos (toksinų). Vertėtų praeiti pančakarmos kursą arba, pavyzdžiui, savaitę laikytis žaliosios dietos. Dar vienas būdas išvalyti užblokuotus kanalus – dienos bėgyje gerti vandenį su pankoliais ir baziliku.

 Žvelkite į viską iš teigiamos pusės. Viskas gyvenime turi kaip šviesią, taip ir tamsią pusę – bet gaunamas efektas priklauso išimtinai nuo to, kokiu kampu jūs žvelgiate į vykstančius įvykius.

 Vystykite savo proto jėgą. Tai, kas vieniems — problema, kitiems — įdomi užduotis. Remiantis Ajurveda, vartojimas maiste lydyto ghi sviesto, ekologiško pieno ir graikiškų riešutų didina dhi (gebėjimą mokytis), dhriti (gebėjimą įsiminti) ir smriti (gebėjimą atkurti įsimintą).

 Sulėtinkite kasdienes lenktynes. Nuolatinis skubėjimas – Vata došos disbalanso požymis: šiuo atveju Ajurveda rekomenduoja laikinai atsisakyti grūdų bei salotų ir maistui vartoti šiltus, paruoštus patiekalus.

 Kasdien sužinokite kažką naujo. Mus supantis pasaulis duoda mums pamokas, iš kurių mes galime išmokti kažką naudingo. Vystykite šią savybę, dažniau žvalgykitės į šonus ir mokykitės pastebėti svarbius dalykus smulkmenose.

 Lepinkite save. Raminantis masažas, aromatinė žolelių vonia, naudingas ir maistingas užkandis – visa tai džiaugsmo šaltinis ir padeda išgydyti tiek kūną, tiek sielą.

 Padarykite kažką dėl kitų. Geri darbai nereikalauja pinigų: jūs galite padaryti savo spintoje reviziją ir padovanoti kažkam drabužius, kurių jau nenešiojate, iškepti sausainių, parašyti laišką – sąrašą galima tęsti iki begalybės. O palaimos pojūtis, kurį jūs jaučiate tokiais momentais, akimirksniu padidins odžaso (organizmo gyvybinių galių) kiekį.

 Propaguokite sveikus įpročius. Vietoje to, kad baustumėte save už nuokrypius nuo numatyto tikslo, susitelkite ties konkrečiu įpročiu – pavyzdžiui, eiti miegoti iki 10 valandos vakaro – ir išmėginkite jį žingsnis po žingsnio. Pereikite prie sekančio tikslo tik tada kai galutinai užtvirtinsite pirmąjį įprotį ir pajusite ant savęs teigiamus pokyčius.

Facebook komentarai