Kaip per 5 minutes išsivaduoti iš rutinos ir nuovargio

0
45

 Sąmoningumas — tai raktas į harmoningą ir laimingą gyvenimą. Bet tai ne nuolatinės laimės būsena, ir mums nereikia tapti dzen-budistu, kad būtume sąmoningi. Reikia tiesiog šiek tiek sulėtėti mūsų greitame pasaulyje ir išmokti įsiklausyti į save.

 Mokslininkai jau seniai įrodė meditacijos naudą ramiai emocinei būsenai, kurioje mes jaučiamės labiau energingais ir produktyviais. Pagrindinė kliūtis praktikuoti daugeliui — laiko trūkumas.Bet jums nereikia tapti atsiskyrėliu kalnuose ar vienuolyne.

 Šią 5 minučių meditacijos praktiką jūs galite atlikti tiesiog darbo vietoje. Suorganizuokite sau meditacinę darbinę pertraukėlę:

🌿 Jūs galite praktikuoti užsimerkę ar atsimerkę, kaip jūs jaučiatės komfortiškiau.
🌿 Atsisėskite tiesiai, atitraukite pečius atgal, įsivaizduokite, kaip su giliu įkvėpimu energijos srautas kyla jūsų stuburu, kaklu ir pasiekia galvą, o su iškvėpimu — leidžiasi žemyn.
🌿 Įsivaizduokite šią energiją savo viduje, pradėkite stebėti ją, lėtindami kvėpavimą.
🌿 Nuleiskite pečius, padėkite delnus ant klubų ir atpalaiduokite rankas. Tada nukreipkite žvilgsnį į kojų pėdas, pajauskite kaip jos liečiasi su grindimis, remiasi į jas.
🌿 Sąmoningai kreipkite savo dėmesį aukštyn — pėdos, kulkšnys, blauzdos, klubai, įsiklausykite į fizinius pojūčius — komfortą, šilumą, įtampą.
🌿 Stenkitės atpalaiduoti kiekvieną kūno dalį. Tarsi skenuodami kūną, kilkite vis aukštyn — pilvas, krūtinė, pečiai, kaklas. Atpalaiduokite galvą. Pajauskite, kaip nurimsta kiekviena jūsų kūno dalis. Padarykite kelis gilius įkvėpimus-iškvėpimus.
🌿 Sekantį kartą galite nukreipti dėmesį ir atpalaiduoti sritis, kuriose jūs jaučiate įtampą. Jeigu, pavyzdžiui, jums skauda galvą, nukreipkite į ten jūsų dėmesį ir kvėpavimą. Atsipalaiduokite ir paleiskite mintis apie darbą, net jeigu dega visi darbų atlikimo terminai.
🌿 Šios 5 minutės jums padės persikrauti ir grįžti prie darbinio proceso mažiau sukaustytam ir įsitempusiam.

🧘‍♀ Jeigu jaučiate nuovargį, tai išsirinkite bet kurį iš šių stebuklingų žodžių-veiksmų, kurie padarys jūsų darbinį procesą sąmoningesniu: Sustokite. Sulėtinkite tempą. Išsitempkite. Pailsėkite. Kvėpuokite. Judėkite.

Facebook komentarai