Jeigu norite gerai atrodyti, būti sveikais ir puikiai jaustis, turėtumėte nustoti valgyti maistą, kuris nesveikas jūsų organizmui.

Jau ir mokslininkų įrodyta, kad žmonių, kurie vartoja augalinį maistą, gyvenimo trukmė ilgesnė, jie sensta vėliau, turi stipresnį imunitetą ir stipresnę širdį lyginant su mėsėdžiais. Tai pagrindžiama tuo, kad augaliniai produktai sukaupia savo jėgą ir energiją iš žemės ir taip gydo organizmą.
Tuo tarpu apdirbti maisto produktai priveda prie visos eilės susirgimų, kurių būtų galima išvengti.  Jeigu norite gauti maksimalią naudą iš vegetarinės mitybos, perskaitykite kelis patarimus žemiau.
1. Valgykite didelį kiekį neapdorotų produktų
Vienu iš pagrindinių augalinės mitybos privalumų yra tai, kad natūralūs produktai savyje turi visą pagrindinę vitaminų ir mineralų bazę. Mums reiktų valgyti kuo daugiau neapdoroto maisto.
Imant vidutinius rodiklius, kaitinamas produktas netenka nuo 59% naudingų maisto medžiagų, o organizmas gauna ir įsisavina tik 41%. Dar daugiau, neapdorotą maistą organizmas lengvai įsisavina, kai tuo tarpu virškinant pagamintą maistą eikvojama kur kas daugiau energijos. Švieži produktai aprūpina organizmą maistingomis medžiagomis, o taip pat išvalo jį nuo šlakų ir toksinų.
2. Nereikia skaičiuoti kalorijų
Dažnai vegetarizmą painioja su kažkokios dietos laikymusi, tačiau valgant natūralų maistą poreikis skaičiuoti suvalgytą maistą ar kalorijas iš viso prapuola. Pavyzdžiui, 2 porcijos salotų, bulvės, ryžiai, desertas ir vaisiai turi mažiau kalorijų nei bet koks maistas iš greito maisto restorano. Ir vegetarams šia prasme tikrai pasisekė!
3. Vartokite daugiau angliavandenių
Dėka daugumos nesąžiningų marketingo specialistų, susidarė neteisingas požiūris į tai, kad angliavandeniai – labai pavojingi. Tai liečia bulves, ryžius ir pilno grūdo produktus. Iš tiesų, juose daug angliavandenių, tačiau šie produktai turi ir krakmolo, o jis labai naudingas mūsų organizmui.  Pilno grūdo kruopos, riešutai, ankštinės kultūros, daržovės, vaisiai turi visus reikalingus angliavandenius ir jūsų organizmui niekada nebus šių medžiagų deficito, jei šių produktų vartosite pakankamai. 
4. Nustokite valgyti miltinius patiekalus
Būtent baltų miltų produktuose nėra naudingų medžiagų, o taip pat tai kenksminga ir nuodija organizmą. Jeigu mylite savo kūną, reiktų rinktis kitas alternatyvas. Juolab, kad yra daug duonos ir pyrago gaminių iš ryžių, avinžirnių, migdolų, avižinių miltų, kurie ne tik labai skanūs, bet ir naudingi.
5. Nevartokite alkoholio
Štai, pavyzdžiui, išgėrėte, jums gera, tačiau alkoholis nesuteikia jokios naudos sveikatai, priešingai, jis prislopina smegenis ir nuodija mūsų kūną. Net jeigu išgėrėte tik vieną vyno taurę per savaitę — tai neigiamai veikia mūsų organizmą ir užprogramuoja jį netinkamam darbo režimui. Jeigu norite nuraminti kūną ir atpalaiduoti protą — galite užsiimti joga arba medituoti. Tai suteiks Jums daugiau pasitenkinimo ir nebus tokių pasekmių kaip pagirios. Pasistenkite pakeisti tokį atsipalaidavimo būdą kvėpavimo pratimais ar užsiimti kitu savo hobiu.
Pasirinkimas išties didelis. Visai nesvarbu, kodėl nusprendėte nebevalgyti mėsos: iš gailesčio gyvūnams, dėl sveiko gyvenimo būdo, ar tam, kad numestumėte kelis kilogramus — Jūs pasirinkote teisingai.
Rekomenduojame laikytis šių kelių paprastų patarimų ir jau greitai pajusite jėgų antplūdį, jausitės žvaliai, energingai ir harmonijoje su savimi, pasauliu ir gamta.
www.Vegetarai.eu linki jums sėkmės!
Facebook komentarai
- Reklama -

PARAŠYKITE ATSAKYMĄ

Įrašykite savo komentarą
Įrašykite čia savo vardą